Friday, February 8, 2013

Honey, I Ain't A Scared Of A Little Snow


Bring it on beeyotches....

7 comments:

the walking man said...

I am,as a storm, pretty consistent in inches, depths, and the power to stay at least until the ground is fully saturated in satisfied wetness. Everyman knows you have to keep working that soil or no seed will ever grow. I don't mind licking the ground in a storm either as long as it is not yellow telling me some dog has been there before my storm.

MarkD60 said...

I guess you're gonna get it there in the northeast.
1901 etscuni

Cora said...

Ugh. Good luck, Candy.

Heff said...

Constantly, 3 inches, and 30 seconds.

Wait, did I say that OUT LOUD ?!?!?

SkylersDad said...

The fun starts when the power goes out and you have to cuddle for warmth!

Vesper said...

Candy, I loved your comment o Mark the walking man's latest post so I had to come over... :-)

Yeah, bring it on! LOL

R. Jacob said...

oh, you know!